Veel gestelde vragen

Alstublieft eerst de veel gestelde vragen lezen voordat u contact opneemt met de klantenservice.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Er worden geen verzendkosten gerekend voor bestellingen boven € 50,- Voor bestellingen minder € 50,- worden verzendkosten gerekend.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?

Bij de Ridgeline Webwinkel kunt U betalen met PayPal, CreditCard, iDEAL, Bankcontact en Sofort. Bij Ridgeline Benelux is uw betaling in veilige handen.

Hoelang duurt de verzending?

Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen verwerkt en verstuurd. Als uw bestelling is verstuurd ontvangt u van ons een bericht met informatie over uw pakket.

Zijn mijn gegevens beveiligd?

Uw gegevens zijn veilig bij Ridgeline Benelux. Onze webwinkel werkt via veiligheidscertificaten en het betalingsverkeer wordt verwerkt via het Mollie betaalsysteem

Krijg ik een faktuur van mijn bestelling?

Ja u krijgt een faktuur van uw bestelling. De faktuur wordt u digitaal toegestuurd met uw orderbevestiging en een kopie van de faktuur wordt meegestuurd met uw bestelling.

Contactgegevens Ridgeline Benelux

Heeft u een vraag over een van de Ridgeline producten of over uw bestelling? Dan vragen wij u vriendelijk via de e-mail contact met ons op te nemen vraag@ridgeline.nl U kunt natuurlijk ook uw vraag stellen via het contactformulier hiernaast. Ridgeline Benelux Rosbayerweg 149 1521 RW Wormerveer T 020 – 8950258

Verzend een email naar ons